bezpłatna konsultacja
Menu
Menu
Close
Close
Stworzyliśmy dla marki No_Sugar nową stronę internetową, która zastąpiła dotychczasowy, nieefektywny sklep. Skupiliśmy się na klasycznym, minimalistycznym designie i intuicyjnym procesie zakupowym, by lepiej oddać luksus i jakość produktów, a także trafić do młodszych, świadomych klientek.
No_Sugar to marka odzieżowa, której filozofia opiera się na naturalności, ponadczasowej elegancji i jakości. Jej założycielka, Sasha, marzyła o stworzeniu w internecie przestrzeni, która w pełni oddawałaby te wartości, trafiając do serc młodych, świadomych kobiet ceniących modę, będącej inwestycją na lata.
Poprzedni sklep internetowy stanowił barierę, a nie bramę do świata No_Sugar. Skomplikowany proces zamówienia i nieatrakcyjna prezentacja produktów sprawiały, że wizerunek marki tracił na wartości, a jej potencjał pozostawał niewykorzystany.
Potrzebna była rewolucja – stworzenie rozwiązania, które będzie nie tylko estetyczne, ale przede wszystkim funkcjonalne.
Naszym zadaniem było stworzenie cyfrowego doświadczenia, które w pełni odda charakter marki. Postawiliśmy sobie za cel zaprojektowanie strony, która:
Aby tchnąć w markę nowe cyfrowe życie, połączyliśmy klasyczną elegancję z nowoczesnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentek.
Nowa odsłona sklepu przyniosła wymierne korzyści, które przełożyły się na realne wyniki biznesowe i wzmocnienie wizerunku marki.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Historia No_Sugar to dowód na to, że odwaga do przeprowadzenia głębokich zmian, połączona z dbałością o detale, pozwala marce rozkwitnąć na nowo.
Cytując Coco Chanel: „Rzeczy luksusowe muszą być wygodne, bo jeśli takie nie są, to nie są luksusowe” udowodniliśmy, że dobrze zaprojektowane doświadczenie cyfrowe to nie tylko estetyka, ale przede wszystkim inwestycja, która pozwala marce zająć należne jej miejsce na rynku i w sercach klientek.