bezpłatna konsultacja
Menu
Menu
Close
Close
Stworzyliśmy spójną identyfikację wizualną oraz stronę internetową dla psychologa i terapeuty Łukasza Garsteckiego. Celem było zbudowanie profesjonalnego, ale jednocześnie ciepłego i przystępnego wizerunku, który pomoże dotrzeć zarówno do klientów indywidualnych, jak i do wymagającego sektora biznesowego.
Łukasz Garstecki to psycholog i terapeuta rozpoczynający indywidualną praktykę. Jego działalność jest dwutorowa – z jednej strony oferuje psychoterapię dla klientów indywidualnych, z drugiej świadczy usługi doradcze i rozwojowe dla biznesu. Zwrócił się do nas z potrzebą stworzenia od podstaw swojej obecności w internecie.
Głównym wyzwaniem było znalezienie idealnego balansu w komunikacji. Strona musiała być profesjonalna i wzbudzać zaufanie, aby przemówić do wymagających klientów z sektora B2B – menedżerów i działów HR. Jednocześnie musiała być ciepła, delikatna i przystępna, aby stworzyć bezpieczną przestrzeń dla osób szukających wsparcia terapeutycznego.
Należało uniknąć klinicznego chłodu, ale też nadmiernej poufałości. Chodziło o stworzenie wizerunku eksperta z ludzkim, empatycznym podejściem.
Projekt miał na celu kompleksowe zbudowanie marki osobistej klienta w internecie:
Podeszliśmy do projektu holistycznie, zaczynając od fundamentów, czyli od identyfikacji wizualnej.
W rezultacie naszej współpracy klient otrzymał kompletne narzędzia do profesjonalnego startu swojej praktyki.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
Projekt dla Łukasza Garsteckiego pokazuje, jak kluczowe jest przemyślane budowanie marki osobistej, zwłaszcza w zawodach opartych na zaufaniu. Stworzyliśmy wizerunek, który idealnie oddaje wartości klienta – profesjonalizm połączony z empatią.
Dzięki spójnej identyfikacji i funkcjonalnej stronie internetowej, terapeuta zyskał solidny fundament do rozwoju swojej praktyki i skutecznego docierania do obu grup klientów.